Mój zaczarowany ogród

Zdjęcia naszych ogrodów.
ODPOWIEDZ
Maja67
10p - Początkujący
10p - Początkujący
Od: 6 kwie 2013, o 19:55
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.

Mój zaczarowany ogród

Post »

Witam
Nie wiem czy mam szanse na zaistnienie na tym forum , ale z przyjemnością czytam posty i zaintrygowaliście mnie.Nie mam takiego doświadczenia w ogrodnictwie,wyprowadziłam się z miasta i od 6 lat jestem szczęśliwą posiadaczką własnego , starego sado-ogrodu z lichą ziemią .
Powoli uczę się wszystkiego od podstaw.Natura jest mi szczególnie bliska ze względu na prowadzoną przez nas pasiekę , ale właśnie ze względu na pracę przy pszczołach nie mam tyle czasu by poświęcić się tylko działce Dzisiaj szczepiłam Daturę i strasznie zatęskniłam za wieczorami , kiedy po pracowitym dniu siadałam z herbatką w tymże ogrodzie a one czarowały mnie swoim zapachem.Jedną z nich uwieczniłam na fotce i wszystkim polecam tę cudowną odmianę.Jak wyjdę do pracy w "terenie" to będę na bieżąco informować co w trawie piszczy. Oczywiście jeżeli kogokolwiek to zainteresuje.
Zapraszam Obrazek
Mój zaczarowany ogród
Awatar użytkownika
Kriss1515
1000p
1000p
Od: 15 cze 2012, o 21:16
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

Re: Mój zaczarowany ogród

Post »

Witaj na Forum. :wit Masz jakieś fotki tego sadu? Datura rzeczywiści ładna. ;:108
Maja67
10p - Początkujący
10p - Początkujący

Post »

Witaj Kriss