Kwiaty lubiące bliskość iglaków
-
- 500p
- Od: 6 lip 2014, o 19:42
- Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
- Kontakt:
Kwiaty lubiące bliskość iglaków
Witajcie
Mam pytanie odnośnie kwiatów które lubią bliskość tuji,świerków i innych iglastych.Ale od początku
Przy samym płocie graniczącym z sąsiadem(u niego) rosną tuje ,świerki (nie znam się na rodzajach).Co roku mam ten sam problem z chryzantemami ,floksami i innymi kwiatami chorują.Czy może być to wina tych iglaków?Pryskałam już różnymi preparatami i nic .Może są jakieś kwiaty które nie łapią chorób od iglaków(on niczym nie pryska i nie wycina nawet tych chorujących)lub lubią ich obecność.Proszę o jakieś sugestie ,propozycje kwiatów.Nie chciałabym likwidować w tym miejscu kwiatów.
Mam pytanie odnośnie kwiatów które lubią bliskość tuji,świerków i innych iglastych.Ale od początku
Przy samym płocie graniczącym z sąsiadem(u niego) rosną tuje ,świerki (nie znam się na rodzajach).Co roku mam ten sam problem z chryzantemami ,floksami i innymi kwiatami chorują.Czy może być to wina tych iglaków?Pryskałam już różnymi preparatami i nic .Może są jakieś kwiaty które nie łapią chorób od iglaków(on niczym nie pryska i nie wycina nawet tych chorujących)lub lubią ich obecność.Proszę o jakieś sugestie ,propozycje kwiatów.Nie chciałabym likwidować w tym miejscu kwiatów.
-
- Przyjaciel Forum - gold
- Od: 8 sty 2014, o 12:02
Re: Kwiaty lubiące bliskość iglaków
U mnie koło świerków rosną michałki,dziewanny omączone ,róże nn,jaśminowiec,na wiosnę cebulowe.
Akurat chryzantemy i floksy wiechowate są wymagające jeśli chodzi o konkurencję korzeni, wilgoć i wrażliwe na choroby.Bliskie sąsiedztwo iglaków zniesie rozchodnik wielki, liliowce, irysy, firletki kwieciste, trzykrotka i niskie skalne poduszkowce jak macierzanka, czy floks szydlasty.
-
- 500p
- Kontakt:
Dziękuję bardzo za odpowiedzi i czekam na dalsze propozycje kwiatów mogą być stałe jak i jednoroczne.Choć jednoroczne sobie radzą
-
- 500p
- Kontakt:
Proszę moderatorów o zamknięcie wątku