Rośliny owocujące - przed zimą
-
- 0p - Nowonarodzony
- Od: 9 kwie 2007, o 16:40
Rośliny owocujące - przed zimą
Jestem początkującą ogrodniczką. Mam prośbę do osób bardziej doświadczonych:
1. Na wiosnę 2007 podsadziłam 3 odmiany malin. Bardzo ładnie owocowały, a właściwie jeszcze owocują, bo cały czas zbieram owoce. Czy powinnam je teraz przyciąć? A jeśli tak to jak bardzo? Czy maliny należy owinąć przed zimą agrowłókniną?
2. Czy powinnam już owinąć winogrona, truskawki, maliny, borówki amerykańskie i krzewy kwiatowe (np. róże) agrowłókniną dla zabezpieczenia przed zimnem?
Z góry dzięki za każdą pomoc.
Asia Olek
1. Na wiosnę 2007 podsadziłam 3 odmiany malin. Bardzo ładnie owocowały, a właściwie jeszcze owocują, bo cały czas zbieram owoce. Czy powinnam je teraz przyciąć? A jeśli tak to jak bardzo? Czy maliny należy owinąć przed zimą agrowłókniną?
2. Czy powinnam już owinąć winogrona, truskawki, maliny, borówki amerykańskie i krzewy kwiatowe (np. róże) agrowłókniną dla zabezpieczenia przed zimnem?
Z góry dzięki za każdą pomoc.
Asia Olek
-
- Przyjaciel Forum - gold
- Od: 17 sie 2005, o 13:10
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Na pewno musisz zabezpieczyć przez usypanie kopczyków róże. Zabezpieczenia wymagają też niektóre drzewa owocowe jak brzoskwinie, nektaryny - usypanie kopczyka i owinięcie pnia agrowłókniną zimową P-50 lub kartonem falistym. Winogrona - można usypać kopczyk ziemi. Truskawki, maliny, borówka amerykańska nie wymagają zabezpieczenia na zimę.
Pędy malin owocujące w danym roku wycinamy.
Pędy malin owocujące w danym roku wycinamy.
Pozdrawiam Andrzej.
- Waleria
- Od: 12 sty 2007, o 11:36
- Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.