Ogródek-Pomoc dla laika

Ogólne tematy działkowe, nowości w ogrodnictwie
ODPOWIEDZ
asioo
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Od: 5 kwie 2014, o 17:09
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Ogródek-Pomoc dla laika

Post »

Witam się, jestem tu nowa, ale w związku z tym, iż właśnie zamieszkałam w mieszkaniu z tarasem i ogródkiem zamierzam tu zagościć na dłużej. Problem polega na tym, że jestem kompletnym laikiem w dziedzinie ogrodnictwa. Poniżej wklejam zdjecia ogródka z przeznaczeniem na roślinność kwiatową, z lewej jest bez fioletowy, z prawej biały, są też róże, i jestem w stanie rozpoznać tulipany ;:131 . Chciałabym to jakoś zagospodarować. Znajoma poleciła mi poczekać co z ziemi wyrośnie, ale ja nie mogę patrzeć na taki tego stan i chciałabym się jakoś za to zabrać, im szybciej tym lepiej. jeśli znajdzie się jakaś dusza która mi pomoże, to będę bardzo wdzięczna. Co to tam jest, co z tego się nadaje aby zostawić a co usunąć (i jak) ? To jest na wprost wyjścia na taras, chciałabym coś ładnego, co na dłuzej zagości a nie wymieniać co chwilę, coś krzaczastego może być. Co ważne to jest to od strony południowej, prawie cały dzień słońce, pojawia się koło 10 a chowa powoli koło 19. Jak będą potrzebne jakieś zbliżenia to w każdej chwili mogę zrobić zdjęcia dodatkowe

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
mooniczek
100p
100p
Od: 21 mar 2014, o 18:16
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

Re: Ogródek-Pomoc dla laika

Post »