Jak uratować begonie?

Rośliny doniczkowe
ODPOWIEDZ
evandzelinn
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Od: 29 wrz 2013, o 19:26
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Jak uratować begonie?

Post »

Jestem nowa na forum i za bardzo nie znam się na tym temacie dlatego potrzebuje Waszej pomocy. Jeżeli temat jest w złym miejscu to proszę o przeniesienie.