Sery , mięsa i inne domowe frykasy

Jak zachować doskonałe zdrowie, kondycję i urodę? Porady, zdrowa żywność, najlepsze przepisy.
ODPOWIEDZ
x-a-40
200p
200p
Posty: 387
Od: 3 gru 2012, o 12:09
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Sery , mięsa i inne domowe frykasy

Post »

Witam wszystkich lubiących zdrowo zjeść. Możemy pisać o wszystkim co lubimy pałaszowac w domu,nawet nie musi to być aż tak zdrowe,ale musi być smaczne :D
Proponuje więc dzielić się przepisami o wędlinach,serach,chlebach,napojach po których świat jest piękny itp.
Jako,że jestem laikiem z zakresu sera , więc zapytam z pewną doza nieśmiałości jak zrobić dobry ,prosty na początek, serek biały?
chudziak
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 2450
Od: 8 maja 2010, o 22:55
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: gm.Konopiska k/Częstochowy

Re: Sery , mięsa i inne domowe frykasy

Post »

No to na dobry początek trochę moich wyrobów domowych :lol:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

http://imageshack.us/a/img507/3425/dzik028.jpg

Obrazek
x-a-40
200p
200p
Posty: 387
Od: 3 gru 2012, o 12:09
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Re: Sery , mięsa i inne domowe frykasy

Post »

Olga ,a kiedy ty to zjesz ;:oj ? Nick nie adekwatny do załączników
Ta grubsza kiełbaska z pomidorem ,to co to takiego? Wygląda apetycznie.
chudziak
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 2450
Od: 8 maja 2010, o 22:55
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: gm.Konopiska k/Częstochowy

Re: Sery , mięsa i inne domowe frykasy

Post »

axel40 pisze:Olga ,a kiedy ty to zjesz ;:oj ? Nick nie adekwatny do załączników
Ta grubsza kiełbaska z pomidorem ,to co to takiego? Wygląda apetycznie.