Przy jakiej temperaturze można już zdejmować okrycia
-
- 500p
- Od: 2 kwie 2013, o 08:40
- Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Przy jakiej temperaturze można już zdejmować okrycia
Witam, może ktoś mi podpowie, przy jakich temperaturach można zdejmować okrycia...mam przykryte róże i hortensje ogrodowe...jestem troszku zielona, bo dopiero debiutuje 

MONIA
Zapraszam:)
- Deirde
- Przyjaciel Forum - gold
- Od: 18 cze 2007, o 10:41
Re: Przy jakiej temperaturze można już zdejmować okrycia
Nie wiem jaka teraz jest temperatura w Warszawie ale można na dzień już powoli zdejmować okrycie, na noc warto jeszcze zakładać.
-
- Przyjaciel Forum - gold
- Od: 13 lis 2011, o 21:02
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Ja sprawdzam prognozę pogody i kiedy zapowiadają pochmurne dni z dodatnią temperaturą to zdejmuję. Najpierw okrycia pędów a w drugiej kolejności kopczyki. Ziemia musi być odmarznięta żeby nie zafundować roślinom suszy fizjologicznej.
Najgorzej jest zdjąć okrycia w słoneczny dzień- pędy się nagrzeją, po którym przyjdzie noc z przymrozkiem.
Metoda Deidre z odkrywaniem na dzień a przykrywaniem na noc jest bardzo dobra, ale raczej tylko dla tych którzy mają mało krzewów
.
Prognozy pogody niestety nie są do końca pewne. Ja ostatnio korzystam z takiej http://www.yr.no/ i jestem dość zadowolona. Swoje planuję odkrywać od środy. Będzie sporo pracy (ponad 150 krzaków) ale już się nie mogę doczekać
.
Pozdrawiam. Sławka
Najgorzej jest zdjąć okrycia w słoneczny dzień- pędy się nagrzeją, po którym przyjdzie noc z przymrozkiem.
Metoda Deidre z odkrywaniem na dzień a przykrywaniem na noc jest bardzo dobra, ale raczej tylko dla tych którzy mają mało krzewów

Prognozy pogody niestety nie są do końca pewne. Ja ostatnio korzystam z takiej http://www.yr.no/ i jestem dość zadowolona. Swoje planuję odkrywać od środy. Będzie sporo pracy (ponad 150 krzaków) ale już się nie mogę doczekać

Pozdrawiam. Sławka
Pozdrawiam. Sławka
-
- 500p
- Od: 2 kwie 2013, o 08:40