Chciałbym założyć plantację truskawek na 5 ha

Ogólne tematy działkowe, nowości w ogrodnictwie
ODPOWIEDZ
grindlaj
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Od: 4 mar 2013, o 19:13
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Chciałbym założyć plantację truskawek na 5 ha

Post »

Chciałbym założyć plantację truskawek na 5 ha , chciałem poprosić o porady dotyczące źródeł informacji z których można czerpać wiedzę na ten temat . Potrzeba mi ułożyć dobry biznes plan , obecnie jestem studentem dlatego bez kapitału sukcesu nie osiągnę , jak napisałem muszę mieć przygotowany konkretny plan rozliczeniowy i kogoś nim zachęcić do finansowania .
Jestem z okolic Tarczyna ( 30 km od Warszawy ) chciałbym wiedzieć również wiedzieć czy w tym miejscu to dobre źródło dochodu (truskawki) czy lepiej zasadzić coś innego ? Na połowie działki wcześniej rósł las , który rozstał wykarczowany , natomiast pieńki zostaną usunięte tego lata , natomiast reszta działki to łąka z niewielkim gospodarstwem po wcześniejszych właścicielach .
Chciałbym zdobyć informację na temat :
Przygotowania ziemi pod uprawę
Sposobu sadzenia
Pielęgnacji
Pozbywania sie szkodników i zapobiegania przeciwko chorowaniu plantacji
No i kosztach wszystkiego , sadzonek , nawozów i tak dalej .
Z góry dzięki :)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
PiotrekP
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Od: 18 wrz 2011, o 08:42
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.

Re: Chciałbym założyć plantację truskawek na 5 ha

Post »

grindlaj pisze: Chciałbym zdobyć informację na temat :
Przygotowania ziemi pod uprawę
Sposobu sadzenia
Pielęgnacji
Pozbywania sie szkodników i zapobiegania przeciwko chorowaniu plantacji
No i kosztach wszystkiego , sadzonek , nawozów i tak dalej .
Z góry dzięki :)
Pozdrawiam

Wszystko jest na forum... proponuję najpierw poszukać a potem pytać :)
x-xm-a
Konto usunięte na prośbę.
Od: 9 cze 2006, o 21:28

Post »