No ale co z piwnicą ziemną?

Ogólne tematy działkowe, nowości w ogrodnictwie
ODPOWIEDZ
pavett
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Od: 12 kwie 2012, o 14:55
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

No ale co z piwnicą ziemną?

Post »

Witam wszystkich bardzo serdecznie jestem tu nowa i jeszcze zielona :D także z góry przepraszam jeśli moje pytanie zamieszczam nie tam gdzie trzeba..
Zielona jestem też w sprawach ogrodnictwa...ale czas to zmienic.
Jest już dom i teraz przydałoby się zagospodarować teren wokół i z ogrodem jakoś daję radę, ale na działce była taka stara ziemna piwnica ,stwierdziliśmy że to samo dobro i niszczyć jej nie chcemy. Drzwi wymienione...i na tym koniec?
Nie mam pomysłu co zrobić na tej górce na piwnicy niby można posiać trawę,no ale wolałabym coś innego tylko co?
Pomóżcie!
Będę wdzięczna za każdą radę
Awatar użytkownika
Waleria
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Od: 12 sty 2007, o 11:36
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

Re: No ale co z piwnicą ziemną?

Post »

A mogłabyś zamieścić zdjęcie? Wówczas łatwiej coś doradzić.
Waleria
pavett
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony

Post »

W tej chwili niestety nie :cry: obiecuję,że postaram się jak najszybciej. Ale może wyjaśnię coś....."zagospodarowanie" musi dotyczyć samego kopca: z jednej strony ogrodzenie,drugi bok to już akurat na trasie"brama-garaż" :D
Tył piwnicy to komórka drewniana i jedyne drzewo dużżżży świerk....Który może zostać choć nie musi
Awatar użytkownika
kefas g
200p
200p
Od: 23 maja 2011, o 17:16
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.

Post »

Obsadzaj jak najszybciej, bo i ładnie będzie i korzystnie dla samej budowli. Latem cień roślin chroni przed nagrzewaniem się gruntu, a zimą przed przemarzaniem. Takie miałem początki, niestety floksy wypadły, to żółte to trzmielina.
Obrazekpo dwóch sezonach było tak Obrazekteraz jest tak Obrazek Obrazek
Może coś Cię zainspiruje. Pozdrawiam.
pavett
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony

Post »

kefas g gratuluję piękności ;:oj