Kwiat drzewko- podziekowania dla rodziców - ślub

Ogólne tematy działkowe, nowości w ogrodnictwie
ODPOWIEDZ
jusko31
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Od: 22 mar 2012, o 21:24
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Kwiat drzewko- podziekowania dla rodziców - ślub

Post »

Witam, jestem bardzo zielony w tym temacie ale wymyśliliśmy żeby dać mamie doniczkę z grawerem(życzenia - poszukujemy jeszcze firmy która tym się zajmuje), z jakimś drzewkiem może krzewem ozdobnym. Prosiłbym was o pomoc w doborze co byście zaproponowali. Podpowiem, że mieszkamy w Wielkopolsce. oglądaliśmy magnolie ale zależało by nam na roślinie która będzie się doskonale prezentować cały rok bądź kilka razy w roku. proszę o pomoc
pozdrawiam

ps. także dobrze by było jakby uprawa nie była zbyt skomplikowana, interesują nas rośliny i którą będą mogły być na działce jak i w domu
Awatar użytkownika
PiotrekP
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Od: 18 wrz 2011, o 08:42
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.

Re: kwiat drzewko- podziekowania dla rodziców - ślub

Post »

Jeżeli ma to być coś dekoracyjnego to polecam bonsai, oczywiście z rośliny iglastej. Może też być z klonu palmowego.
jusko31
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony

Post »

bonsai mi się bardzo podoba, ale kolejne problem jest taki że albo zle szukam ale wątpie. ceny bonsai są dosyć wysokie a my trochę dużo pomysłów mamy ( dla ojców statuetki dla mam- te drzewka ze w sumie bonsai nas cenowo zagina) klon palmowy oglądałem ale czytałam też ze ciężko z pielęgnacja go?
Awatar użytkownika
PiotrekP
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold

Post »