Co posadzic pod tujami?

Drzewa ozdobne
wiwior
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Od: 21 paź 2011, o 12:42
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

Co posadzic pod tujami?

Post »

Hej jestem w nowa w temacie ogrodnictwa, od niedawna (1,5 roku) mam ogrodek :shock: . Niedawno podcielam tuje od spodu tak na wysokosc ok 0,5 m moze troszke wiecej poniewaz galazki byly troche zmasakrowane. Tujki wygladaja znacznie lepiej ale teraz nasuwa mi sie mysl zeby cos tam posadzic :roll: i tu jest moje pytanie do Was drodzy forumowicze ;:162 : co moze urosnac pod duzymi tujami? Miejsce jest cieniste a ziemia jest sucha. Czy cos w tych warunkach wyrosnie?
Awatar użytkownika
miki___
50p
50p
Od: 10 sie 2011, o 22:02

Re: Co posadzic pod tujami?

Post »

A może jakieś wrzosy, wrzośce- tyle,że one rosną dosyć nisko albo np coś z iglaków płożących np jałowce.
Pozdrawiam ;)
Awatar użytkownika
Frida
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Od: 31 mar 2008, o 13:50
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.

Post »

miki___ pisze:A może jakieś wrzosy, wrzośce- tyle,że one rosną dosyć nisko albo np coś z iglaków płożących np jałowce.
U mnie rosną niskie jałowce, trzmielina, wrzosiec (mała kępka), fiołki leśne, pierwiosnki i krokusy.
Michalina
50p
50p
Od: 9 gru 2010, o 17:10

Post »

A może konwalie i różne odmiany host czyli funkii. U mnie nie wyglada to zle. A w miejscu zacienionym te rośliny
powinny się dobrze czuc.
Awatar użytkownika
miki___
50p
50p
Od: 10 sie 2011, o 22:02

Post »

Wydaje mi się, że konwalie i funkie nie dadzą rady na suchym stanowisku. W zacienionym tak ale nie w suchym.
Pozdrawiam ;)
Awatar użytkownika
Frida
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Od: 31 mar 2008, o 13:50

Post »

Można posadzić barwinek (kwitnie wiosną) albo bluszcz, to "pancerniaki", poradzą sobie, wystarczy na początku podlewać.
LeroyMerlin
200p
200p
Od: 24 maja 2011, o 14:22
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Post »