Studia ogrodnicze,jakie,gdzie?

Jak zbudować tanio i szybko ? Rozwiązania, praktyczne pomysły i wskazówki. ZRÓB TO SAM. Narzędzia, sprzęt do ogrodu.
Awatar użytkownika
carol1
500p
500p
Posty: 586
Od: 4 cze 2008, o 20:31
Lokalizacja: Knurów

Studia ogrodnicze,jakie,gdzie?

Post »

Witam, chciałem zapytać czy ktoś studiuje może ogrodnictwo. Chciałem na początku sięna takie studia wybrać, ale teraz zastanawiam się czy to będzie tak przyjemne jak hodowla. Jaką wiedze otrzymują studenci na takim kierunku? Co po takim kierunku można robić, gdzie pracować?
Margot
10p - Początkujący
10p - Początkujący
Posty: 10
Od: 19 sie 2008, o 00:36
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: Kraków

Post »

Witam, ja jestem po studiach ogrodniczych i nie żałuję tych 5 lat :D Studia jak każde inne - mam na myśli to, że po żadnych studiach nie zostaniesz super fachowcem w danej dziedzinie o ile samodzielnie nie będziesz się dokształcać w tym kierunku. Co do pracy po studiach to zależy w jakiej specjalności je kończysz (moja to sztuka ogrodowa - czyli docelowo projektuję ogrody). Tak więc możesz zajmować się zielenią miejską, ogrodami, uprawą roślin ozdobnych, sadowniczych, warzywnych a nawet genetyką - to kwestia własnych preferencji i predyspozycji.

Pozdrawiam
"Naszą pasją jest tworzenie pięknej przestrzeni - zielonej przestrzeni"
cx

Post »

Witam.