Rośliny Fenira

Zdjęcia roślin doniczkowych, domowych
Fenir
30p - Uzależniam się...
30p - Uzależniam się...
Od: 12 lip 2009, o 11:14
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

Rośliny Fenira

Post »

Witam wszystkich serdecznie :D!

Jak pewnie wiecie, mam na imię Michał i mam 18 lat :). Mieszkam w Krakowie i jestem uczniem liceum ogólnokształcącego. Interesuję się roślinami od małego dziecka i mam ich niedużą "kolekcję". Wszystko zaczęło się od babci i cioci, które miały dużą wiedzę na temat roślin. Zaszczepiły we mnie to hobby, przez co zaszedłem dalej niż one w ciągłym głodzie wiedzy na temat roślin. Nowo poznane osoby są uprzejmie zdziwione tym faktem, ponieważ to nie jest zwyczajne hobby dla chłopaka, nie mówiąc już o wieku.

"Przerabiałem" wiele roślin, dużo mi z nich padło, jak wiadomo z powodu niewiedzy ;P. Teraz już dysponuję wystarczającymi informacjami w tym zakresie :twisted: .

Teraz przejdźmy do konkretów, czyli moich podopiecznych :P.

Zauważyłem, że dużo osób wstawia tutaj zdjęcia roślin "z teraz". Ja chciałbym zrobić trochę inaczej. Pokażę Wam drogę, jaką musiałem przejść z moimi roślinami, by dojść do efektu końcowego, opatrując foty odpowiednim komentarzem :). Apetyt rośnie w miarę jedzenia, sami rozumiecie :lol:. Postaram się wstawiać zdjęcia w miarę kolejności chronologicznej.

Oto pierwsze zdjęcia, resztę pokażę Wam stopniowo.

hoja carnosa (maj 2008)
Obrazek

Będąc jeszcze przed wejściem Polski do UE, byłem z rodziną na festynie organizowanym na Wielkanoc lub na Boże Narodzenie na Rynku Głównym. Kupiłem tam sadzonkę Hoyi za 2zł (!) od pewnego miłego Pana, którego można spotkać na wystawie na Klimeckiego na wiosnę lub jesień :P. Rozrosła się okropnie, mimo ciągłych ataków wełnowców kwitła na kilkudziesięciu kwiatostanach, a na jednym z pierwszych przez blisko kilka lat. Z powodu złego jej prowadzenia musiałem ją wyrzucić i zrobiłem z niej sadzonkę widoczną na zdjęciu. Zrobiłem ją w zeszłym roku w maju.

Oto kolejne zdjęcia, jak się rozrastała w ciągu roku.