Prośba o rozpoznanie

Zablokowany
jachu_23
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 2
Od: 11 sty 2009, o 20:13

Prośba o rozpoznanie

Post »

Witam,
dostałem w prezenie kaktusiki prosze forumowiczów o pomoc w rozpoznaniu.
Niestety jestem nowym "hodowcą" i zbytnio nie znam się na nazwach, z góry dziękuję za pomoc Obrazek Obrazek Obrazek

Dodatkowo mam pytanko roślinka "kaktusik" z ostatniego zdjęci aprzez pewien czas rósł bardzo intensywnie wypuścił 8 nowych listków. Niestety ostatnio rozwój się zahamował . Czy może to objaw "zimowego snu"? Choć tak intensywny przyrost roślinka osiągnęła w grudniu ?

Dodatkowo przy roślince na 1 zdjęciu n ałodydze głównej pojawia się jakaś choroba czy ktoś może wie co to jest i czy jest szansa by jeszcze to wyleczyć ??

Ze względu, że jestem jeszcze szczawik pozwolę zadać jeszcze jedno być może głupie pytanie. Niestety druga roślinka jak na zdjęciu 1 skapitulowała "choroba zjadał główna łodygę. Moje pytanie bo ostał się 1 zdrowy listek czy jest jakaś szansa by go ukorzenić ?? Jeżeli tak to jak powinienem to zrobić?

Z góry dziękuję za rozpoznanie kaktusików i odpowiedź na moje być może głupie pytania.
pozdrawiam,
Piotrek
Basia k
Przyjaciel Forum - Ś.P.
Przyjaciel Forum - Ś.P.
Posty: 1160
Od: 2 maja 2007, o 16:58
Lokalizacja: podlaskie

Post »

jachu_23 postaramy Ci się pomóc ,tylko potrzebne są wyraźniejsze zdjęcia ,jeśli możesz zrób drugie w zbliżeniu :wink:
jachu_23
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 2
Od: 11 sty 2009, o 20:13

Post »

Dzięki za odpowiedź podsyłam większe zdjęcia
więc tak:

Na roślince na 1 zdjęciu na łodydze głównej pojawia się jakaś choroba czy ktoś może wie co to jest i czy jest szansa by jeszcze to wyleczyć ??

Roślinka ze zdjęć 3 i 7 przez pewien czas rósł bardzo intensywnie wypuścił 8 nowych listków. Niestety ostatnio rozwój się zahamował . Czy może to objaw "zimowego snu"? Choć tak intensywny przyrost roślinka osiągnęła w grudniu ?
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek