Małgosiu jestem i pomału nadrabiam zaległości.
Nie daruj tych traw, składaj reklamację niech oddadzą Ci chociaż cześć pieniędzy.
Ja mam niestety też nie ciekawą sytuację, ale mam nadzieję, że wszystko skończy się dobrze. Zamówiłam roślinki ( nie u MS) w styczniu za ponad 300 zł, uprzedziłam sprzedającego, że od 05.05-15.05 nie ma mnie w Polsce i poprosiłam, żeby w tym okresie nie wysyłał mi paczki z roślinami, odpisał, że nie ma problemu, a paczkę wyśle po 15. Wyobraź sobie teraz moje zdziwienie jak 15 sąsiadka przychodzi do mnie i mówi, że od tygodnia u niej leży moja paczka

, pobiegłam szybko, przyniosłam otworzyłam ją i ... sie załamałam

roślinki były pognite, jedne bardziej drugie mniej

. Pelargonie i flox od razu poszedł na kompost

, resztę wsadziłam, ale chyba nic z nich nie będzie. Zadzwoniłam do sprzedającego powiedziałam jaka sytuacja, powiedział, że zapomniał że ze mną to uzgadniał i wyśle mi wszystkie roślinki jeszcze raz, a tych co nie będzie miał uzgodnimy wspólnie jakieś zamienniki.
Małgosiu tak więc próbuj może chociaż część traw wymienisz.