Od czego zacząć prace przy zaniedbanej działce ?

Ogólne tematy działkowe, nowości w ogrodnictwie
ODPOWIEDZ
Glb90
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 2
Od: 5 cze 2022, o 13:03
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Od czego zacząć prace przy zaniedbanej działce ?

Post »

Witam serdecznie,
jestem początkujący dlatego prosiłbym o poradę od czego zacząć „ogarnianie” działki? Chodzi mi przede wszystkim o likwidacje chwastów i ogólnie całego „zielska” żeby można było posiać trawę. Na zdjęciu widać cześć skoszonej działki a w oddali widać co zostało skoszone. Chciałbym na działce posiać przede wszystkim trawę i ewentualnie w niewielkiej części działki posadzić warzywa.
Obrazek
seebbek
100p
100p
Posty: 137
Od: 26 wrz 2020, o 22:16
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Re: Od czego zacząć prace przy zaniedbanej działce ?

Post »

Przekopać,wysuszyć darnine,wytrzepać nawozić,można by się pokusić o analizę ogrodnicze gleby jeśli chcesz do tego podejść profesjonalnie. Jeśli nie zależy ci na czasie można wysiać poplon,przekopac i zacząć coś sadzić/siać docelowego.
Glb90
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 2
Od: 5 cze 2022, o 13:03
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Re: Od czego zacząć prace przy zaniedbanej działce ?

Post »

Na wstępie dziękuje za odpowiedz. Mam jeszcze pytanie czy zastosowanie środka jakimś jest effect24h ma jakikolwiek sens żeby zlikwidować ten bałagan w postaci chwastów i całej reszty ?
Awatar użytkownika
ed04
Przyjaciel Forum - silver
Przyjaciel Forum - silver
Posty: 1011
Od: 5 mar 2017, o 14:48
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: Szczecin

Re: Od czego zacząć prace przy zaniedbanej działce ?

Post »

Nie, ten środek działa tylko na zielone części roślin (chyba że są to młode siewki). Spokojnie odbiją po krótkim czasie. Niestety bez mozolnej pracy się nie obędzie.
karcia9542
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 2
Od: 21 lip 2022, o 14:50
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Re: Od czego zacząć prace przy zaniedbanej działce ?

Post »

Witam,