osobliwości przyrodnicze

Humor, psychologia, podróże, pokrewne.
ODPOWIEDZ
Rychosenior
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 5
Od: 25 mar 2011, o 12:30
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

osobliwości przyrodnicze

Post »

Witam się serdecznie z wszystkimi forumowiczami. Jestem tu prawie nowicjuszem, rzadko tu bywam, ale tylko ze względu na słabą umiejętność posługiwania się komputerem. Czasami bywają sytuacje i przedziwne okoliczności, że trudno sobie odmówić chęci podzielenia się z innymi ludźmi wiedzą albo niecodziennymi zdarzeniami, czy odkryciami. Chcę tu pokazać ciekawostkę przyrodniczą, myślę - rzadko spotykaną /ja w swoim dość długim życiu czegoś takiego nie widziałem/ , mianowicie kwiaty w kształcie róży na wierzbie. Takie okazy przyniosła nam do domu córka ze spaceru ze swoim psem nad jeziorem. Ta osobliwość przyrodnicza, wydaje mi się, zasługuje na publikację wśród miłośników naszego Forum. Spróbuję teraz zamieścić tu zdjęcia tych właśnie gałązek wierzby z "różami". Ale, czy mi się to uda?

1 - Obrazek

2 - Obrazek
Rychosenior
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 5
Od: 25 mar 2011, o 12:30
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

Re: osobliwości przyrodnicze

Post »

;:138 Brawo!!! Udało mi się zamieścić fotki i to bez dużych kłopotów. To moje doświadczenie z udanym napisaniem postu ze zdjęciami, myślę, ośmieli mnie do kontaktu tu z innymi ludźmi, miłośnikami własnych ogródków, uprawiających warzywa, kwiaty i inną roślinność. Swoim postem daję początek nowej tematyce Forum. Myślę, że wielu ludzi spotkało lub spotyka w swoim życiu jakieś "dziwolągi" przyrodnicze. Warto, myślę, pokazywać je na stronach nie tylko prasy, ale komputerów też. :wit Do następnego tu spotkania. Ryszard.
mirzan
---
Posty: 4279
Od: 23 maja 2005, o 06:50
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Re: osobliwości przyrodnicze

Post »

Trzymaj w wodzie,aż gałązki ukorzenią się i posadź w ogrodzie.
Rychosenior
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 5
Od: 25 mar 2011, o 12:30