Paliwo do pilarki,kosiarki i innych urządzeń

Jak zbudować tanio i szybko ? Rozwiązania, praktyczne pomysły i wskazówki. ZRÓB TO SAM. Narzędzia, sprzęt do ogrodu.
adamek2000
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 7
Od: 10 kwie 2013, o 16:46
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Paliwo do pilarki,kosiarki i innych urządzeń

Post »

Dzień dobry wszystkim! :)

kupiłem niedawno pilarkę, ale mam pewien problem, otóż w instrukcji napisano, że mieszanka paliwowa powinna być zrobiona w proporcjach 1:25, z kolei na pilarce jest naklejka na której widnieje zapis : ,,proporcje oleju i benzyn: 1:40". Dzwoniłem do serwisu i powiedziano mi tam że w Polsce mamy gorsze paliwa i że należy mieszać w stosunku 1:25.

Chciałbym poznać opinię innych na ten temat, jeśli chodzi o maszyny spalinowe to jestem ,,zielony" :-)

pozdrawiam
Awatar użytkownika
gemciu83
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 1306
Od: 18 maja 2008, o 09:44
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: PTB
Kontakt:

Re: paliwo do pilarki

Post »

Co na nakrętce od zbiornika widnieje jak proporcja ?
Do dmuchawy do liści mam 1:25, a do pilarki 1:40 i takich norm się trzymam. Tego co widnieje na nakrętkach do zbiornika.
_fox_

Re: paliwo do pilarki

Post »

Ja też mam dwie pilarki i na obydwu jest 1:40 :) 25 ml na litr etyliny
miki331
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 1360
Od: 21 lis 2012, o 18:13
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Gliwice

Re: paliwo do pilarki

Post »

no i masz ci los !
Ja mam napisane 1: 50 i tak mieszam a praca pilarką to przyjemność
Hosta
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 998
Od: 16 mar 2013, o 15:13
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

Re: paliwo do pilarki

Post »

na początek lej 1:25, aż maszyna się dotrze. A później, jeśli będzie kopcić, tzn. oleju jest za dużo.

Stihl potrzebuje 1:50, ale jeśli będzie bardziej tłusta, to nie jest źle (gorzej w drugą stronę).
adamek2000
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 7
Od: 10 kwie 2013, o 16:46