dobry dzień wszystkim odwiedzającym moje parapety

przekażę słowa zachwytu dla roślinek
kociara - strasznie się cieszę, że tak Ci się u mnie podoba

zapraszam w wolnych chwilach
AnnaAgnieszka - ja też z carnoski cieszę się jak małe dziecko, ja to w ogóle jak zobaczę jakiś nowy listek czy pączek to już skaczę po domu i ciągam swego M aby mu pokazać, a ten mnie

że taka zakręcona jestem na punkcie moich zielonych...
Miro78 - mam nadzieję, że poradzisz z hibkiem bo to piękne kwiaty i ja mocno zawsze ubolewam jak coś im dolega
A teraz Wam pokażę moje dwa nowe nabytki w które zaopatrzyłam się wczoraj w Biedronce... podpatrzyłam u elcia1974 i nie mogłam się oprzeć
20]
sit spiralny - od razu po pracy popędziłam po doniczkę i udało się bo nie dość, że kosztowała 7,10 to jeszcze było 15% obniżki na ceramiczne
21]
trzykrotka - na nią to nawet mój M mnie namawiał tak mu się spodobała; no i oczywiście wychodząc z Biedronki zauważyłam sklep po 4zł i tam zakupiłam doniczkę za 7 zł :P
A te roślinki są już u mnie zadomowione:
22]
anturium - chyba czerwone - zakupione na forum rok temu, czekam sobie aż podrośnie...
23]
hibiskus - chyba pomarańczowy - także kupiony na forum rok temu... też sobie czekam i czekam na kwitnienie
24]
kawa - rozrosła mi się - ale dolne liście jej usychają, choć dbam o nią bardzo, zraszam codziennie i podlewam też tak aby jej było dobrze... może to taka jej natura..?
25] pojęcia nie mam co to - karteczkę gdzieś wcięło

chyba jakaś palma, bo kupiłam malusieńką i nie wpadłam nawet na pomysł, że będzie rosła jak dzika
26] mój jedyny kłujak - dostałam w gratisie przy zakupach forumowych -
Mammillaria elongata jest tyci - ma chyba z 1,5 cm

- kiedyś podjęłam próbę hodowli kaktusika ale... nie uweirzycie - zasuszyłam
27]
ludisia jasper velvet - kolejny zakup w sklepie typu Auchan - przyatakowana przez te wredne mszyce, odratowana na szczęście i powolutku pojawiają się nowe listki