Korzonki czy pęd?

ODPOWIEDZ
sss
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 2
Od: 17 kwie 2009, o 20:15

Czy to korzenie czy może... pędy?

Post »


Witam,

Jestem początkującą właścicielką storczyka, który przekwitł w listopadzie i od tego momentu wypuścił kilka ładnych liści, a niedawno coś jeszcze:


Obrazek

Bardzo bym chciała, by chociaż jedno z nich było pędem, ale coś mi się wydaje, ze byłoby za dużo szczęscia na raz i że to są korzenie... byłabym bardzo wdzięczna, gdyby czy ktoś z doświadczonych hodowców mógłby mi powiedzieć co to takiego jest?
Awatar użytkownika
darla80
1000p
1000p
Posty: 1299
Od: 29 sie 2008, o 10:18
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Sokółka/podlaskie

Post »

Witaj na forum :D
Na moje oko są to korzonki.Zdjęcie nie jest jednak zbyt wyraźne :roll:
Ktoś z bardziej doświadczonych forumowiczów jutro zapewne się wypowie.
W wolnej chwili możesz przejrzeć moje zdjęcia(są wyraźniejsze a wątek należy jeszcze do krótszych na forum)-też miałam na początku wątpliwości ale dziewczyny je rozwiały :D
dana0520
50p
50p
Posty: 96
Od: 2 mar 2008, o 17:15
Lokalizacja: Gdańsk

Post »

Witaj sss
Ja też myślę, że są to korzonki ale pewnie niedługo doczekasz sie i pędu :) . W większości przypadków jest tak że po kwitnieniu pojawiają sie nowe liście i korzenie a niedługo potem nowe pędy. Życzę Ci abyś nie czekała zbyt długo :D
Pozdrawiam Dana
sss
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 2
Od: 17 kwie 2009, o 20:15

Post »

Bardzo dziękuję za pomoc w identyfikacji :)

Mam nadzieję, że wkrótce wyrośnie takze pęd, już poczytałam sobie na forum co można robić w tym kierunku :wink:. Kupiłam też nawóz Biohumus - na opakowaniu jest napisane, żeby używać ten naturalny nawóz na przemian ze sztucznym nawozem i zastanawiam się nad jego kupnem :?: