W ogrodzie w mieście

Zdjęcia naszych ogrodów.
Awatar użytkownika
narval
100p
100p
Posty: 101
Od: 31 paź 2008, o 23:28
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: Szczecin

W ogrodzie w mieście

Post »

Witam w moim wątku?

Moja historia jest podobna do tych wielu z Was.
Zaczynamy od podczytywania forum w poszukiwaniu informacji, potem zamieszczamy kilka komentarzy. Wreszcie nadchodzi taki moment, kiedy zakładamy własne wątki. Ja założyłam swój, głównie dlatego żeby żeby nie śmiecić moimi wątpliwościami Waszych. ?

Jestem początkującą ogrodniczką. Ale ogrodniczką z ambicjami. Nie mogę sobie pozwolić aby ich nie mieć. Ogród założyła w lecie roku 2011 firma ogrodnicza. Działka na której stoi nasz dom ma 1000m2. Graniczy ona z terenem teściów, na którym stoi ich dom. Na tym wielkim obszarze został stworzony jeden ogród dla dwóch rodzin. Firma ogrodnicza nadal opiekuje się ogrodem rodziców, my nasz pielęgnujemy sami. I to właśnie ta rywalizacji jest motorem do działania ?. pewnie nie ja jedna uległa pokusie rywalizacji?.
Ubiegły sezon był sezonem nauki: studiowanie fachowej literatury, prenumerata magazynów ogrodniczych, forum ogrodnicze, programy telewizyjne. Sama praca w ogrodzie: nowe nasadzenia, przesadzanie i poznawanie ogrodu i roślin a także szkodników i walka z nimi.
Drugi sezon mojej przygody z ogrodem zaczynam już teraz i to aktywnie z Wami.

Zapraszam.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Ogród należy także do tych dwóch łobuzów.
Obrazek
Obrazek
Obrazek


A ten zakątek będę rozwijała jak z pewnoscią sie domyślacie :)

Obrazek
Awatar użytkownika
ewa_rozalka
1000p
1000p
Posty: 6406
Od: 10 cze 2012, o 12:18
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: mazowieckie

Re: W ogrodzie w mieście

Post »

Witam Cię pięknie i czekam na foteczki. :D

-- 22 kwi 2013, o 21:12 --

i się doczekałam .Ślicznie ;:138
Awatar użytkownika
narval
100p
100p
Posty: 101
Od: 31 paź 2008, o 23:28
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: Szczecin